Lista e ushqimeve vegjetariane!

No comments

Të jesh në një dietë vegjetariane ose duke u zhvendosur drejt saj, në mënyrë të pashmangshme përballesh me njerëz të çuditur me vështrime të habitur në fytyrë, duke pyetur nëse ka diçka për të ngrënë – se ata kurrë nuk mund ta bëjnë këtë – se kjo është vetëm mënyra ekstreme … e lista vazhdon.

E vërteta është se bota me bazë bimore ofron një bollëk të kuzhinës nëse e shohim nga më afër. Ka mijëra lloje të ndryshme të frutave dhe perimeve, kokrra, bishtajore, arra dhe fara përtej mollëve, karotave dhe sallateve. Me vetëm bimët e plota, tashmë mund të krijoni një numër të pjatave plot shije dhe ngopëse, por ka edhe më shumë: Me rritjen e shpejtë të veganizmit këto ditë, kompanitë dalin nga rruga e tyre për të krijuar produkte të jashtëzakonshme me bazë bimore që jo vetëm që i ngjajnë ekuivalentëve të tyre që rrjedhin nga kafshët, por shpesh i tejkalojnë ato në aspektin e shijes.

Të jesh vegjetariane nuk ka qenë kurrë aq e lehtë dhe e përshtatshëm sa sot. Për t’ju dhënë një pasqyrë të të gjitha mundësive, ne kemi vënë së bashku këtë listë ushqimore vegjetariane për t’ju frymëzuar në pazarin tuaj të ardhshëm.

Ushqime të plota / ushqime shumë pak të përpunuara

Le të fillojmë me një vështrim në të gjitha ushqimet e bimëve të plota, ushqimet që ushqejnë qelizat tuaja me ushqim me cilësi të lartë dhe krijojnë mjedisin e përsosur për një trup të shëndetshëm dhe me ngjyra të ndezura.

FRUTA

Zgjidhni nga një shumëllojshmëri e gjerë e frutave dhe konsumojini çdo ditë. Ato janë të mbushur me vitamina, minerale, enzime, antioksidantë dhe phytonutrients: Të gjitha gjërat e mira që trupi juaj ka nevojë për të parandaluar sëmundjet. Nuk ka më të lehtë se të kesh disa banane ose hurma (ndoshta së bashku me disa arra) si një snack: Sheqernat e thjeshta të tyre sigurojnë energji të shpejtë së bashku me të gjithë komponentët që promovojnë shëndetin. Sigurohuni që të përdorni frutat tuaja të pjekura, sepse kjo është kur ata janë më ushqyes dhe alkalinizues. Nëse ato fillojnë të prishen, thjesht i ngrini ato për të bërë lëngje frutash, smoothies ose akullore më vonë.

Frutat e freskëta, të thata dhe të ngrira janë të gjitha të përkryera. Përveç smoothies, disa fruta (të tilla si manaferrat, mollë të copëtuara, mango, pjeshkë, etj) në tërshërën tuaj është gjithmonë një mënyrë e mirë për të shtuar atë mirësi me shije frute.

Të freskëta

Mollë Kajsi Banane
Manaferra Boronica Pjepër
Qershi Kokos Kastravec
Fiq Grejpfrut Rrush
Guava Nektar Kivi
Limona Nektarina Mango
Portokall Papaya Frut pasioni
Pjeshkë Hurmë Kumbulla
Shegë Mjedër Shalqi

 

Të ngrira

Boronica Qershi
Mango Përzierje fruta pylli
Ananas Mjedër
luleshtrydhe  

 

Të thara

Mollë Kajsi
Hurma Fiq
Goji berries Kumbulla
Rrush I thatë Mana

 

PERIME

Perimet janë miqtë tuaj më të mirë në një dietë vegjetariane, kështu që konsumojini sa të dëshironi sepse ato kanë shumë pak kalori dhe nuk është problem nëse hani pa limit.

Ato janë ushqime ushqyese të mbushura me shumë fibra dhe minerale të rëndësishme, vitamina, antioksidantë dhe phytonutrients. Zarzavatet e gjetheve janë veçanërisht të dendura në lëndë ushqyese dhe me klorofili, si dhe mineralet që ndonjëherë mungojnë te frutat.

Nëse keni vështirësi për të ngrënë shumë perime apo zarzavate me gjethe, ju mund të pini lëngun e disa prej tyre për të mbushur trupin tuaj me ushqyes dhe enzimë, gjë që është gjithashtu një mënyrë e shkëlqyer për të alkalinizuar trupin tuaj. Vetëm mos e tepro – nuk dëshiron të humbasësh të gjithë atë fibër të mrekullueshme.

Asparag Avocado Panxhar
Spec Brokoli Lakra brukseli
Lakër Lulelakër Karrotë
Selino Domate  të vogla Misër
Patëllxhan Kastravec Finok
Qepë të njoma Ullinj Kërpudha
Qepë Bizele Patate
Kungull Rrepa Patate të ëmbla
Domate Bamje Sallatë jeshile
Spinaq Perime të ngrira Fasule jeshile soje

 

NISESHTE

Niseshte në formën e ushqimeve të plota janë një ushqim i besueshëm dhe i shëndetshëm në një dietë vegjetariane. Këto ushqime përmbajnë sasi të mëdha të karbohidrateve komplekse që ju furnizojnë me energji të qëndrueshme dhe ngopje.

Jo vetëm që niseshtetë ushqejnë trupin dhe trurin tuaj me energji, ato gjithashtu vijnë me një bollëk të aminoacideve esenciale nga proteinat, yndyrnat esenciale, fibrat dhe mineralet. Disa niseshte si patate ju japin edhe një mori të tërë të vitaminave.

Konsumoni kokrra të plota në vend të atyre të përpunuara dhe kënaquni në shumëllojshmërinë e fasuleve dhe thjerrëzave.

KOKRRA TË PLOTA

Amaranth Elb Oriz kaf
Hikërror Bulgur Misër
Faro Kamut Quinoa
Tërshërë Meli Thekër
Spelt Gruri Bukë integrale
Miell integral Makarona integrale Oriz I egër

 

KOKRRA TË PËRPUNUARA

Produktet me miell të bardhë Kuskus Makarona
Seitan Tortillas Bukë e bardhë
Oriz I bardhë    

 

LEGUMET

Fasule Qiqra Thjerrza
Fasule jeshile Fasule të kuqe Fasule të zeza
Fasule soje Fasule fava  

 

YNDYRNA TË SHËNDETSHME

Njerëzit që hanë një dietë standarde marrin më shumë se 30% të kalorive të tyre nga yndyra, shumica e të cilave është e plot me yndyrë trans ose yndyra e ngopur.

Kjo është arsyeja pse yndyra ka një reputacion shumë më të keq se sa meriton. Në fakt, yndyrnat e papërpunuara nga ushqimet e bimëve të plota janë shumë të shëndetshme dhe mbështesin shumë funksione të trupit tonë. Ato janë kritike për zhvillimin dhe funksionimin e duhur të trurit dhe sistemit nervor, për të siguruar shëndetin e qelizave dhe për të ndihmuar përthithjen e vitaminave dhe mineraleve. Ushqimi i një shumëllojshmërie të gjerë të yndyrave të bimëve të shëndetshme do t’ju ofrojë dy acide yndyrore esenciale Acid Linoleic dhe Alpha-Linolenic Acid dhe në shumicën e rasteve ju japin një ekuilibër të shkëlqyer midis Omega-3 dhe Omega-6 acide yndyrore.

Një grusht arra dhe një lugë gjelle fara liri ose fara chia në ditë mjafton. Por mos ngurroni të provoni ndonjë nga këto yndyrna super të shijshme dhe të shëndetshme:

ARRA

Bajame Arra brazili Shqema
Gështenja Lajthi Macadamia
Arra amerikane Arra pishe Arra
Fistikë    

 

FARA

Chia Lini Kërpi
Luledielli Kungulli Suzami

 

GJALP ARRASH & FARASH

Gjalp kikiriku Gjalp bajamesh Tahini
Gjalp shqeme Gjalp fara luledielli Gjalp macadamia

 

TË TJERA

Avokado

Ullinj

Produktet e sojës (tempeh, tofu, fasule soje)

ERËZA

Shtimi i erëzave në ushqimin tuaj jo vetëm që nxit aromën, por është gjithashtu mjaft e dobishme për shëndetin tuaj. Shumë nga këto erëza vijnë me aftësi të mëdha antioksiduese dhe anti-inflamatore.

Pa marrë parasysh nëse flasim për barëra të freskëta si borzilok ose rrënjë si shafranët, erëzat e ndryshme ofrojnë përfitime të ndryshme, kështu që përpiquni të ndryshoni shumë gjëra dhe të ushqeni veten me këto nxitës të vegjël shëndetësorë:

Anisë Borzilok Dafinë
Selino Kamomilë Pluhur djegës
Cilantro Korianndër Karafil
Qimnon Curry Kopër
Pluhur hudhre Xhinxher Arrëmyshk
Pluhur qepe Rigon Paprika
Majdanoz Piper Mente
Spec I kuq djegës Rozmarinë Shafran
Mendër Timo Shafran indie
Vanilje Kripë  

 

ËMBËLSUES DHE SALCA TË TJERA

Në këtë kategori, kemi të gjitha salcat, ëmbëlsuesit, ushqime të paketuara dhe ushqime të tjera që nuk përshtaten diku tjetër.

Nëse keni probleme në marrjen e sasive të mira të perimeve, nuk ka absolutisht asgjë të keqe me spërkatje pak salcë në krye për ta bërë atë më të shijshme. Mendoni për këtë si sheqeri proverbial që e bën ilaçin të zbresë! Shto herë pas here ushqimet e mëposhtme për t’i mbajtur gjërat zbavitëse dhe emocionuese:

Shurup agave Sheqer kokosi Shurup hurme
Shurup panje Melasë Sheqer kane
Shurup orizi Stevia Salcë molle
Guacamole Mustardë Harissa
Hummus Qumësht kokosi Uthull molle, orizi
Uthull balsamike Lëng limoni Kakao
Caj Kafe Tempeh

 

ALTERNATIVA BULMETORE

Qumësht bajame Qumësht kokosi Qumësht shqeme
Qumësht orizi Qumësht tërshëre Qumësht lini
Kos bajamesh Kos kokosi Kos soje
Qumësht soje Qumësht quinoa Qumësht kërpi
Qumësht tigernuts    

 

USHQIMET E PËRPUNUARA

Deri më tani, kemi mbuluar kryesisht ushqime bimore të plota që janë ideale nëse jeni duke u përpjekur për shëndetin optimal. Thënë këtë, të kesh një ushqim pak të përpunuar ose të keq, ndonjëherë nuk është fundi i botës dhe trupi juaj duhet të jetë në gjendje t’a përballojë mjaft mirë nëse e bën atë trajtim të rastit dhe hani ushqime të plota shumicën e kohës .

Gjithashtu, nëse jeni në procesin e kalimit në një mënyrë jetese me bazë bimore, këto ushqime të rafinuara mund ta bëjnë ndryshimin jashtëzakonisht më të lehtë. Bëni atë që duhet për të qëndruar larg nga hormoni, yndyra e ngopur dhe kolesteroli.

SNACKS DHE ËMBËLSIRA

Karamele Cokollatë Biskota
Crackers Patatina Granola bars
Oreo Kokoshka Pretzels

 

ZËVENDËSUES BULMETI

Krem kokosi Cheddar Krem djathi
Krem qumësht soje Djath I butë Mozzarella

 

ZËVENDËSUES MISHI

Burgers Hot dog Salsice soje
Proshutë tempeh Toptha “mishi”  

 

Kjo përfundon ushqimet më të njohura në një dietë vegjetariane. Natyrisht, ka shumë më tepër, sidomos në fushën e ushqimeve të përpunuara, por kjo duhet t’ju japë një ide të përafërt të varietetit të pabesueshëm në kuzhinën me bazë bimore.

baronesha1Lista e ushqimeve vegjetariane!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.